"Jou! Mä oon Tinka:


Ja täs mä oon mun frendin Vilhon kanssa:


Se on yleensä aika tosikko, mut joskus sekin innostuu vähän irrottelemaan. Kattokaas, mä saan sen tossa kohta innostuu riehumisesta:


No kameralle ei tietenkään tallentunut mitään julkaisukelposta siitä meidän varsinaisesta riehumisesta. Mutta voin kertoa, että meno oli ihan yllättävän kovaa! Ei tietenkään mitään sellasta niinku vaik mun broidin Tonton tai äpen Hipin kanssa, mutta ihan hyvä suoritus Vilholta. Ehkä se oppii vähän relaamaan ja alkaa enemmän olemaan mun jutuissa mukana. Let´s see.

Sit mä oon kuulemma menossa lähiaikoina taas johonkin missikisoihin. Mä oon ymmärtäny, että siellä pitää osata seistä jotenkin hienosti. Sillon jonkun aikaa sitten siellä edellisissä missikisoissa en vissiin ollu tarpeeks hyvä, ni mä oon nyt vähän reenannu. Ja kattokaas tätä:


Eiks tolla olekin pakko voittaa?!?

No, sitten toi mun huoltaja käski vielä kokeilemaan tällasta tylsää versiota:


Aika tylsä, eiks ookin? Mun tapa on parempi. Luulen, että käytän sitä sielä kisoissa. No, mut nyt pitää mennä. Mä kokeilen vielä jos toi Vilho innostuis uudelleen riehumisesta."

-Tinkerbell